Et af de mest omtalte emner, når det kommer til customer relationship management (CRM) er kundeoplevelsen. For at skabe en bemærkelsesværdig kundeoplevelse skal du opnå et positivt forhold til dine kunder gennem hele kunderejsen. At holde en kunde tilfreds bliver mere udfordrende gennem CRM, da det kan overse leveringsfasen i projektcyklussen. Mange organisationer anvender et CRM-system i tro om, at den vil være løsningen på alle deres salgs-, markedsførings- og servicestrategier, dog står de tilbage med at skulle håndtere afdelingssiloer. Siloer gør det vanskeligt for teams at kommunikere og samarbejde – især når det drejer sig om projektstyring.
Vores løsning
Enablen Consulting er stolt af at levere ægte kundesucceser ved at integrere CRM med monday.com. Uanset om du bruger SugarCRM eller Salesforce, har vi en løsning, der gør det muligt for dig at forbinde dine salgs- og markedsføringsfaser med din leveringsfase, hvilket skaber flere kontaktpunkter gennem hele kunderejsen. Da vi indgik et partnerskab med monday.com (et kraftfuldt projektstyringsværktøj), løste vi et tilbagevendende problem, som mange virksomheder står over for i dag – nemlig alignment. Ved at integrere monday.com med dit CRM-system kan du holde dig opdateret på din kundes rejse, uanset hvilket system du bruger.
Med monday.com kan du opsætte flere processer til din leveringsfase, hvilket hjælper dig med at styre dine projekter og spare tid. Hvis du for eksempel har vundet en mulighed for træning, kan dit projekt skræddersyes efter dit tilbud og deles transparent med kunden/tredjepartsgæster. På den måde forbedres kundeoplevelsen, da kunden kan være involveret i hele processen og se opdateringer i realtid.