Sammenhæng mellem CRM og kundeoplevelse

Et af de mest omtalte emner, når det kommer til customer relationship management (CRM) er kundeoplevelsen. For at skabe en bemærkelsesværdig kundeoplevelse skal du opnå et positivt forhold til dine kunder gennem hele kunderejsen. At holde en kunde tilfreds bliver mere udfordrende gennem CRM, da det kan overse leveringsfasen i projektcyklussen. Mange organisationer anvender et CRM-system i tro om, at den vil være løsningen på alle deres salgs-, markedsførings- og servicestrategier, dog står de tilbage med at skulle håndtere afdelingssiloer. Siloer gør det vanskeligt for teams at kommunikere og samarbejde – især når det drejer sig om projektstyring.

Vores løsning

Enablen Consulting er stolt af at levere ægte kundesucceser ved at integrere CRM med monday.com. Uanset om du bruger SugarCRM eller Salesforce, har vi en løsning, der gør det muligt for dig at forbinde dine salgs- og markedsføringsfaser med din leveringsfase, hvilket skaber flere kontaktpunkter gennem hele kunderejsen. Da vi indgik et partnerskab med monday.com (et kraftfuldt projektstyringsværktøj), løste vi et tilbagevendende problem, som mange virksomheder står over for i dag – nemlig alignment. Ved at integrere monday.com med dit CRM-system kan du holde dig opdateret på din kundes rejse, uanset hvilket system du bruger.

Med monday.com kan du opsætte flere processer til din leveringsfase, hvilket hjælper dig med at styre dine projekter og spare tid. Hvis du for eksempel har vundet en mulighed for træning, kan dit projekt skræddersyes efter dit tilbud og deles transparent med kunden/tredjepartsgæster. På den måde forbedres kundeoplevelsen, da kunden kan være involveret i hele processen og se opdateringer i realtid.

For kunder med mere komplekse integrationer anvender vi make.com

Integrationen giver organisationer mulighed for at håndtere nøjagtig data, selvom forskellige afdelinger bruger andre systemer. Den fjerner også muligheden for menneskelige fejl, da alt opdateres automatisk, hvilket gør det nemt for dine medarbejdere at få adgang til information. At have al denne information lige ved hånden betyder, at dine kunder altid vil få den bedste kundeoplevelse. Det giver dig også mulighed for at samarbejde om specifikke projekter med dine kunder uden at give dem adgang til hele din konto, hvilket gør det nemt at holde styr på både deres og dine fremskridt.

Vi er her for at hjælpe dig med at forbedre din kundeoplevelse

Du behøver ikke at være teknisk kyndig for at skabe en fantastisk kundeoplevelse. Vi er her for at støtte dig gennem hele processen, fra CRM til implementering af monday.com og integration med dine nuværende systemer. Vi har et team af eksperter, der kan hjælpe din organisation med at træffe de bedste beslutninger for jer. Vi ønsker at hjælpe dig med at synkronisere salg, marketing og service, hvilket vil resultere i stærkere kundeoplevelser. Start en gratis prøveperiode på monday.com i dag. Alternativt kan du udfylde formularen nedenfor for en gratis konsultation med en af vores eksperter.

Ønsker du hjælp til implementering af monday.com?

Kontakt os, Enablen Consulting, som er eksperter i rådgivning af den rette tjeneste til din virksomhed. Dette sikrer dig den rigtige implementering af tjenester som passer til netop din virksomhed!

Kontakt os her

Shares
Share This