monday service

Transformer dine serviceafdelinger fra reaktiv til proaktiv.

Workcanvas online whiteboard implemeteringspartner
Workcanvas online whiteboard implemeteringspartner
Workcanvas online whiteboard implemeteringspartner

Klar-til-brug-løsninger til en række servicefunktioner

Ticket-håndtering

Multikanal-support

AI & automatisering

Servicekatalog

Medarbejderlivscyklus

SLA-konfigurationer

Videnstyring

Porteføljestyring

Lager & ordrer

Kundeportal

Effektiviser serviceprocessor fra A til Z med smarte automatiseringer og AI

Selvbetjente kundeoplevelser

Giv kunderne mulighed for at løse almindelige problemer på egen hånd, så agenter kan fokusere på kritiske sager.

Automatisk ticket-klassificering

Lad AI automatisk mærke tickets efter type, hastighed, afdeling og mere for nøjagtigt at prioritere indkommende tickets.

Smart ticket routing

Fremskynd ticket-håndtering og reducer manuelt arbejde med automatisk tildeling til den relevante medarbejder eller team.

Videns baseret assistance for medarbejdere

Løs et bredere udvalg af problemer med AI-assistance, der trækker relevant viden og minimerer unødvendige eskaleringer og forsinkelser.

Effektiv kommunikation

Automatiser svar, opfølgninger og mere for at fremskynde kommunikationer mellem medarbejdere, kunder og alle dine interessenter.

Dashboards & analyser

Vær på forkant med servicetrends og problemer

Overvåg alle dine servicedriftsydelser for at opdage problemer, før de eskalerer, og identificer områder der kan forbedres.

“No-code, low-code”

Fuld frihed til at skalere med forretningsbehov

Skab nemt automatiserede serviceprocesser, der dækker hele organisationen og hurtigt kan tilpasses efter behov – uden dyre udviklings- eller implementeringsomkostninger.

Hurtig implementering

Begynd at levere service, hurtigt

Nyd en intuitiv brugergrænseflade og klar-til-brug-løsninger, der sikrer hurtig opsætning og lynhurtig værdiskabelse.

Effektiviser serviceprocessor fra A til Z med smarte automatiseringer og AI

Erstat rodet e-mail-tråde med kommunikation direkte i platformen for at forbinde interne og eksterne interessenter.

Omsæt servicebehov til handling

Byg bro over kløften mellem sager og større serviceinitiativer ved at administrere dem ét sted.

Løs sager med fuld kontekst

Forbind service management med organisatoriske ressourcer som aktiver, vidensbase, mapper, inventar og mere.

Fremskynd samarbejdet mellem interessenter

Erstat rodede e-mailtråde med kommunikation på platformen for at forbinde interne og eksterne interessenter.

”Vores team ELSKER monday service-platformen, og vi undersøger allerede, hvordan vi kan integrere den i andre afdelinger også. Den har effektiviseret vores arbejdsgang på en måde, som både vores team og kunder sætter pris på.”

– Andrew Marshall, VP Operations,
Sewell Family of Companies

Integrationer

Integrer dine kommunikations-
og IT-værktøjer

Gmail

Azure DevOps

Microsoft Teams

Microsoft Outlook

Slack

DocuSign

Enterprise service management løsninger

monday service er designet til at effektivisere fremragende servicelevering på tværs af organisationen. Tilpas og skaler dine serviceafdelinger med enestående brugervenlighed, kodefri automatisering og robust AI.

Støttet af G2 kundeanmeldelser

monday service er bygget på den prisvindende monday.com platform

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er ESM

ESM står for Enterprise Service Management. Det refererer til praksissen med at anvende service management-principper og -processer på tværs af en hel organisation, ud over IT-afdelingen. ESM sigter mod at forbedre og effektivisere tjenester på tværs af forskellige afdelinger, såsom HR, finans, faciliteter og mere, ved at anvende serviceorienterede tilgange, værktøjer og teknologier.

Hvad er ITSM?

ITSM (IT-service management) er den proces, hvor IT-teams leverer deres tjenester til kunderne.

Hvad er ITSM-software?

ITSM-software tilbyder effektive værktøjer og funktioner til at effektivisere processen med at levere IT-tjenester og forbedre kvaliteten af den leverede service.

Hvad er den bedste ITSM-software?

Den bedste ITSM-software er den, hvis funktioner bedst passer til din organisation og dens mål. monday service tilbyder en helhedsorienteret, men strategisk ledelsesplatform med brugervenlige funktioner, der fremmer digital transformation.

Hvad adskiller monday service fra andre service management platforme?

monday service er valget for virksomheder i alle størrelser, der ønsker at levere enestående service med mindre friktion. Dette skyldes dens brugervenlige grænseflade, tilpasningsmuligheder, der ikke kræver udvikling, samt smarte automatiseringer og AI. Den går ud over traditionelle tilbud ved at fungere som en alsidig, komplet platform til at håndtere tværorganisatoriske projekter, organisatoriske ressourcer og fremme samarbejde med både interne og eksterne interessenter.

Hvad er incident management?

Incident management er processen med at identificere og løse kritiske hændelser, der udgør en trussel mod din organisation, for at forhindre eller minimere forstyrrelser i dine tjenester.

Hvad er en serviceniveauaftale (SLA)?

En serviceniveauaftale er en kontrakt mellem en serviceudbyder og en kunde, der beskriver komponenter såsom niveauet af engagement, ansvar og vilkår for den leverede service.

Kristian af Sandeberg

Senior Consultant & Partner
Kristian af Sandeberg

Er du klar til en snak?

Vil du vide mere om, hvordan Enablen kan hjælpe dig med rådgivning og implementering af monday service?

Du er altid velkommen til at indhente et uforpligtende tilbud gennem formularen eller ved at kontakte Kristian af Sandeberg på tlf. +45 89 88 07 50 eller via mail på kas@enablen-consulting.com.

Vi ser frem til at høre fra dig!