monday service
Transformer dine serviceafdelinger fra reaktiv til proaktiv.
Klar-til-brug-løsninger til en række servicefunktioner
Ticket-håndtering
Multikanal-support
AI & automatisering
Servicekatalog
Medarbejderlivscyklus
SLA-konfigurationer
Videnstyring
Porteføljestyring
Lager & ordrer
Kundeportal
Effektiviser serviceprocessor fra A til Z med smarte automatiseringer og AI
Selvbetjente kundeoplevelser
Giv kunderne mulighed for at løse almindelige problemer på egen hånd, så agenter kan fokusere på kritiske sager.
Automatisk ticket-klassificering
Lad AI automatisk mærke tickets efter type, hastighed, afdeling og mere for nøjagtigt at prioritere indkommende tickets.
Smart ticket routing
Fremskynd ticket-håndtering og reducer manuelt arbejde med automatisk tildeling til den relevante medarbejder eller team.
Videns baseret assistance for medarbejdere
Løs et bredere udvalg af problemer med AI-assistance, der trækker relevant viden og minimerer unødvendige eskaleringer og forsinkelser.
Effektiv kommunikation
Automatiser svar, opfølgninger og mere for at fremskynde kommunikationer mellem medarbejdere, kunder og alle dine interessenter.
Dashboards & analyser
Vær på forkant med servicetrends og problemer
Overvåg alle dine servicedriftsydelser for at opdage problemer, før de eskalerer, og identificer områder der kan forbedres.
“No-code, low-code”
Fuld frihed til at skalere med forretningsbehov
Skab nemt automatiserede serviceprocesser, der dækker hele organisationen og hurtigt kan tilpasses efter behov – uden dyre udviklings- eller implementeringsomkostninger.
Hurtig implementering
Begynd at levere service, hurtigt
Nyd en intuitiv brugergrænseflade og klar-til-brug-løsninger, der sikrer hurtig opsætning og lynhurtig værdiskabelse.
Effektiviser serviceprocessor fra A til Z med smarte automatiseringer og AI
Erstat rodet e-mail-tråde med kommunikation direkte i platformen for at forbinde interne og eksterne interessenter.
Omsæt servicebehov til handling
Byg bro over kløften mellem sager og større serviceinitiativer ved at administrere dem ét sted.
Løs sager med fuld kontekst
Forbind service management med organisatoriske ressourcer som aktiver, vidensbase, mapper, inventar og mere.
Fremskynd samarbejdet mellem interessenter
Erstat rodede e-mailtråde med kommunikation på platformen for at forbinde interne og eksterne interessenter.
“Vi har implementeret monday.com service som nye vores ticket system og er glade for den løsning vi har fået nu. Det gør det nemt at overskue og håndtere og automatisere hverdagsopgaver såvel som projekter”
– Frederik Leegaard Andersen
Head of IT, Baltic Control
Integrationer
Integrer dine kommunikations-
og IT-værktøjer
Gmail
Azure DevOps
Microsoft Teams
Microsoft Outlook
Slack
DocuSign
Enterprise service management løsninger
monday service er designet til at effektivisere fremragende servicelevering på tværs af organisationen. Tilpas og skaler dine serviceafdelinger med enestående brugervenlighed, kodefri automatisering og robust AI.
Støttet af G2 kundeanmeldelser
monday service er bygget på den prisvindende monday.com platform
Ofte stillede spørgsmål
Hvad er ESM
ESM står for Enterprise Service Management. Det refererer til praksissen med at anvende service management-principper og -processer på tværs af en hel organisation, ud over IT-afdelingen. ESM sigter mod at forbedre og effektivisere tjenester på tværs af forskellige afdelinger, såsom HR, finans, faciliteter og mere, ved at anvende serviceorienterede tilgange, værktøjer og teknologier.
Hvad er ITSM?
ITSM (IT-service management) er den proces, hvor IT-teams leverer deres tjenester til kunderne.
Hvad er ITSM-software?
ITSM-software tilbyder effektive værktøjer og funktioner til at effektivisere processen med at levere IT-tjenester og forbedre kvaliteten af den leverede service.
Hvad er den bedste ITSM-software?
Den bedste ITSM-software er den, hvis funktioner bedst passer til din organisation og dens mål. monday service tilbyder en helhedsorienteret, men strategisk ledelsesplatform med brugervenlige funktioner, der fremmer digital transformation.
Hvad adskiller monday service fra andre service management platforme?
monday service er valget for virksomheder i alle størrelser, der ønsker at levere enestående service med mindre friktion. Dette skyldes dens brugervenlige grænseflade, tilpasningsmuligheder, der ikke kræver udvikling, samt smarte automatiseringer og AI. Den går ud over traditionelle tilbud ved at fungere som en alsidig, komplet platform til at håndtere tværorganisatoriske projekter, organisatoriske ressourcer og fremme samarbejde med både interne og eksterne interessenter.
Hvad er incident management?
Incident management er processen med at identificere og løse kritiske hændelser, der udgør en trussel mod din organisation, for at forhindre eller minimere forstyrrelser i dine tjenester.
Hvad er en serviceniveauaftale (SLA)?
En serviceniveauaftale er en kontrakt mellem en serviceudbyder og en kunde, der beskriver komponenter såsom niveauet af engagement, ansvar og vilkår for den leverede service.