monday.com power suite,  Work management , SalesCRM og dev til styring af processer, opgaver og teamwork

Fleksibiliten gør, at monday.com kan anvendes af organisationer af enhver art, uanset størrelse og i enhver afdeling. Det fungerer som en digital arbejdsplads, der tager højde for både individuelle brugeres og teams behov samt organisationens overordnede mål. På den måde sikres det, at alle får det system, de har brug for, samtidig med at de arbejder mod fælles mål.

Et udpluk af vores monday.com kunder

 

End-to-end products to run
the core of your business

Tailored products designed for every aspect of your teams’ needs.

For professionals and teams managing tasks & workflows

Manage tasks, projects, and processes to fuel collaboration and efficiency at scale.

Top use cases:

  • Project management
  • Portfolio management
  • Resource management
  • Goals & strategy
For sales professionals and customer-facing teams
Track and manage all aspects of your sales cycle, customer data, and more in one place.

Top use cases:

  • Contact management
  • Sales pipeline
  • Post-sales management
  • Lead management
For product and development professionals and teams
Build agile workflows to drive impact across your product, design, and R&D teams.

Top use cases:

  • Roadmap planning
  • Scrum & Kanban
  • Bug tracking
  • Sprint dashboards

Derfor skal du vælge monday.com

Optimer jeres produktivitet og forbedr jeres resultater ved at samle alle jeres data og arbejdsopgaver med monday.com

En nem måde at håndtere næsten alt

monday.com er skabt til at hjælpe dig med at håndtere både store og små projekter

Mulighed for integration

monday.com tilbyder integration med både GMail, Google calender, Zendesk, MailChimp, Dropbox og mange andre anerkendte services

Slut med at lede efter dine data

monday.com er den perfekte platform for deling og opbevaring af data.

En af de største medievirksomheder har haft succes med integration og brug af monday.com:

“We have been using monday.com for a while and am very happy with the results! Working in a busy marketing department we needed a production overview accessible to internal and external stakeholders – and one place for all relevant info. EnableN have been great – answering questions, customizing boards and coming up with smart solutions in order to achieve our goals.”

Hilde Alver
Director Nordic Production at Warner Bros. Discovery

Hvad er monday.com?

monday.com er en anerkendt work management  system, som bruger visuelle elementer til at transformere den måde, som hjælper alle projektdeltagere med at optimere deres samarbejde.

Værktøjet er bygge op omkring intuitive funktioner, som gør jeres processer nemt og overskueligt. Hvilket sikrer det bedste resultat.

Med et enkelt klik, får du et hurtigt overblik, som hjælper dig med at optimere dine processer og sikrer, at I overholder jeres deadlines.

monday.com eliminerer samtidig behovet for lange mails og unødvendige møder. Al kommunikation og filer er gemmes et sted, så du aldrig går glip af vigtig information.

Hvad er monday.com?

I stedet for at kræve, at du som bruger tilpasser dig et forudbestemt system, giver monday.com dig værktøjerne til at opbygge og finjustere et system, der passer til din arbejdsstil – uden behov for kodning. Målet er ikke blot at optimere enkeltstående arbejdsgange, men også at give dig muligheden for at integrere så mange processer og arbejdsopgaver som muligt på ét sted, hvilket letter samarbejde, arbejde og kommunikation.

monday.com på alle enheder

Det moderne arbejdsliv betyder, at ingen længere behøver at være fanget på et kontor. Det samme gør sig gældende for monday.com. Uanset, hvilken enhed du foretrækker, så er monday.com tilgængelig. Alle ændringer bliver opdateret in-real-time, hvilket gør det nemt for dig at skifte mellem dine forskellige enheder.

Brainstorming, træning og implementering

Mulighederne i monday.com giver data mulighed for at blive omdannet til konkret handling. Med monday.com behøver I ikke længere at lede forgæves efter data, som understøtter jeres ambitioner.

Vælg dit personlige workflow

Forskellige teams har forskellige behov. monday.com tilbyder en høj grad af fleksibilitet, og kan tilpasses efter alles ønsker. Dette gør det nemt at holde styr på de forskellige processer, som er en central del af projektstyring – uanset hvilket projekt det drejer sig om.

4 trin til et succesfuldt projekt

At automatisere kan være en skræmmende opgave. Vi har gjort dette mange gange før, så lad os hjælpe sikkert i mål! Herunder kan du se, hvordan et automatiseringsprojekt med Enablen forløber sig.

1. Kick off

Vi fastlægger projektteamet, tidsplanen, målet og projektets omfang. Vores erfarne projektledere sørger for, at alt bliver gjort i henhold til planen gennem hele projektet.

$

2. Konfiguration

Kortlægning af din processer/automatiseringer er nøglen. Dette tager 1 – 2 workshops. Efter opsætningen viser vi dig en demo for at sikre, at du får det, du ønskede.

$

3. Onboarding

Lad os begynde at bruge CRM! Vi træner dine folk efter behov: brugere, administratorer og ledelse. Og selvfølgelig svarer vi på eventuelle spørgsmål, du måtte have.

$

4. Handover

Implementeringsprojektet afsluttes med et projekt-afsluttende møde. Vi gennemgår eventuel feedback fra brugerne og foretager justeringer efter behov. Der er også altid et opfølgningsmøde efter cirka 4-8 uger.

R

monday.com målrettet til dig

monday.com kan bruges af næsten alle organisationer. Uanset hvilke projekter I arbejder på, gør monday.com det nemt og overskueligt at komme godt i mål.

“NPG Sport & Communication er et nyetablert firma som trengte et system for prosjektstyring. Valget falt på Monday etter anbefalinger fra vår samarbeidspartner.

“NPG Sport & Communication er et nyetablert firma som trengte et system for prosjektstyring. Valget falt på Monday etter anbefalinger fra vår samarbeidspartner.

Da vi er helt ny oppstartet, ikke har noen andre systemer fra før, og ikke tilhører en typisk bransje,  var det viktig for oss at vi kunne skreddersy programmet etter våre behov. Med hjelp fra Enablen Consulting ApS har vi fått opp et system som er spesialtilpasset akkurat vårt firma. Vi har fått full kontroll på alle prosjekter og detaljer som kreves for å levere. Vi jobber smartere rett og slett fordi vi har oversikt, og informasjonsflyten er betraktelig bedre!”

 

Marianne Aasland

COO

NPG Sport & Communication

Kom godt i gang

monday.com er et system med uanede muligheder.

Enablen-consulting har mange års erfaring med at hjælpe både små og store organisationer med at komme godt i gang med monday.com

Vi rådgiver om opsætning og automatisering i simple såvel som mere avancerede processer.

monday.com

Effektiv implementeringsprojekt for organisationer.

Start vores dialog

Vi starter altid med en uforpligtende snak og behovsanalyse.

Hubspot Inbound Platform

EnableN har mange års erfaring 

… og succes med implementering af  no-code løsninger.

Udvalgte kunder

rådgivning og implementering af softwareløsninger

Kristian af Sandeberg

Senior Consultant & Partner
Kristian af Sandeberg

Er du klar til en snak?

Vil du vide mere om, hvordan Enablen kan hjælpe dig med rådgivning og implementering af monday.com?

Du er altid velkommen til at indhente et uforpligtende tilbud gennem formularen eller ved at kontakte Kristian af Sandeberg på tlf. (+45) 30 61 21 29 eller via mail på kas@enablen-consulting.com.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Sæt turbo på dit salg, tydelig rapportering og høj sikkerhed med Pipedrive CRM

Pipedrive tager ikke en evighed at opsætte og implementere, det koster en brøkdel af tilsvarende systemer og det er særdeles brugervenligt. Vi rådgiver & implementerer, så du får succes!
Sæt turbo på dit salg, tydelig rapportering og høj sikkerhed med Pipedrive CRM

Fordele ved Pipedrive CRM

Pipedrive er fyldt med funktioner, der hjælper dig med at prioritere aftaler, spore præstationer og forudsige indtægter.

Håndtering af leads og aftaler

Få flere varme leads leveret direkte til dine salgspipelines døgnet rundt fra din brugerdefinerede chatbot og webformularer.

Spor kommunikation

Spor opkald, e-mails og kontakt historie lige hvor du har brug for det, og har fuld synlighed og kontrol over din tidsplan.

Automatiser og vokse

Eliminer travlhed ved at automatisere gentagne administrative opgaver og lær fra kunstig intelligens.

Indsigter og rapporter

Dyk dybt ned i målinger tilpasset din virksomhed og mål virksomhedens præstationer mod satte mål.

Privatliv og sikkerhed

Hav fuld gennemsigtighed og ro i sindet om hvornår og hvordan dine virksomhedsdata bliver brugt.

Mobil apps og integrationer

Få adgang til Pipedrive fra din mobile enhed og integrer med dine foretrukne salgsfremmende apps.

Optimér dit salg og dine processer

Pipedriver hjælper med at prioritere aftaler, spore præstationer og forudsige salget effektivt. Med automatisering reducerer det administrative byrder, og dets integrationsmuligheder gør det til et kraftfuldt værktøj.

Awardvindende CRM

Find ud af hvorfor virksomheder som præcis som jeres, elsker Pipedrive.

28% øget salg

93% kundetilfredshed

+95.000 virksomheder bruger Pipedrive til at skabe succes

4 trin til et succesfuldt projekt

At implementere et CRM kan være en skræmmende opgave. Vi har gjort dette mange gange før, så lad os hjælpe sikkert i mål! Herunder kan du se, hvordan et implementeringsprojekt med Enablen forløber sig.

1. Kick off

Vi fastlægger projektteamet, tidsplanen, målet og projektets omfang. Vores erfarne projektledere sørger for, at alt bliver gjort i henhold til planen gennem hele projektet.

$

2. Konfiguration

Kortlægning af din salgsproces er nøglen. Dette tager 1 – 2 workshops. Efter opsætningen viser vi dig en demo for at sikre, at du får det, du ønskede.

$

3. Onboarding

Lad os begynde at bruge CRM! Vi træner dine folk efter behov: brugere, administratorer og ledelse. Og selvfølgelig svarer vi på eventuelle spørgsmål, du måtte have.

$

4. Handover

Implementeringsprojektet afsluttes med et projekt-afsluttende møde. Vi gennemgår eventuel feedback fra brugerne og foretager justeringer efter behov. Der er også altid et opfølgningsmøde efter cirka 4-8 uger.

R

Pipedrive har over 3,000 anmeldelser

Højt vurderet af tusindvis af kunder over hele verden.

Hubspot Inbound Platform

EnableN har mange års erfaring 

… og succes med implementering af CRM løsninger

Vi har erfaring i en lang række eksisterende miljøer, og vi kender alle afkrogene i Pipedrive. Vi er eksperter i at identificere og implementere løsninger, der matcher virksomheders individuelle ambitioner og behov. Er du i tvivl om Pipedrive er det rigtige for dig? Så book et uforpligtende møde med os.

Udvalgte kunder

rådgivning og implementering af softwareløsninger

Kristian af Sandeberg

Senior Consultant & Partner
Kristian af Sandeberg

Er du klar til en snak?

Vil du vide mere om, hvordan Enablen kan hjælpe dig med rådgivning og implementering af Pipedrive?

Du er altid velkommen til at indhente et uforpligtende tilbud gennem formularen eller ved at kontakte Kristian af Sandeberg på tlf. (+45) 30 61 21 29 eller via mail på kas@enablen-consulting.com.

Vi ser frem til at høre fra dig!