monday CRM

monday CRM er et fuldt tilpasselig og dedikeret salgsplatform. Ingen kodning nødvendig.

Workcanvas online whiteboard implemeteringspartner
Workcanvas online whiteboard implemeteringspartner
Uendeligt canvas

Vær et skridt foran med AI

Automatiseret opgavegenerering

Forvandl ideer eller møderesultater om til handlingsklare opgaver på få sekunder for automatisk at flytte aftaler frem.

Udarbejdelse og omformulering af E-mails

Opret nemt enhver type e-mail eller benyt intelligente skabelonforslag, der sikrer, at dine e-mails altid rammer den rette tone, hver gang.

Indholdsgenerering og opsummering

Skab veludført indhold til hvert trin i salgsprocessen, eller opsummer alt fra samtaleudskrifter til mødereferater.

Formelbygning

Uanset om du er ekspert eller ej, kan du skabe formler til selv de mest komplekse pipeline-rapporteringsbehov ved brug af dine egne ord.

Sådan skaber vi success

Tilpasser sig til din salgsproces

Tilpas nemt dit CRM til dine behov uden udviklerhjælp. Rediger salgsfaser, tilføj så mange kolonner, du ønsker, administrer flere pipelines på én gang, og meget mere.

Automatisering

Spar værdifuld tid ved at automatisere dele af salgsprocesser

Luk flere aftaler ved at automatisere gentagne opgaver. Tildel automatisk potentielle kunder til salgsrepræsentanter, indstil påmindelser for kommende aktiviteter, modtag notifikationer, når en potentiel kunde åbner en e-mail, og meget mere.

E-mails og aktiviteter

E-mails og aktiviteter

Kommuniker effektivt med dine kontakter ved at integrere din e-mail. Log automatisk sendte e-mails, overvåg dine interaktioner, og benyt personlige e-mail skabeloner for at spare tid.

Integrationer

Integrér problemfrit dine yndlingsværktøjer

Få alle dine essentielle processer og data samlet i monday CRM for de mest effektive workflows. Hvem har sagt, at du ikke kan have dine apps og bruge dem?

Mobil app

Administrer alt, uanset hvor du er

Med en dedikeret mobiloplevelse, der gør det nemt at administrere din pipeline på farten, vil du altid være opdateret. Automatisk logning af opkald, kontrol af rapportstatusser og tilføjelse af nye aktiviteter er blot nogle få af de handlinger, der er et klik væk.

Fra forsalg til eftersalg på ét sted

Lead-håndtering

Indsaml potentielle kunder fra enhver kilde, centraliser og kvalificer alle kunder ét sted, og vurder dem automatisk baserede på tilpassede kriterier.

Aftalehåndtering

Tilpas din pipeline uden behov for en udvikler, træk og slip aftaler mellem faser, automatisér manuelt arbejde, og hold nemt styr på alle kontaktinteraktioner.

Kunde- og kontaktstyring

Få et 360° overblik over dine kunder. Hold styr på dine kontakt- og kontooplysninger, log aktiviteter og send e-mails — alt sammen fra ét sted.

Efter-salg aktiviteter

Administrer dine aktiviteter efter salget ét sted, så du kan holde styr på klientprojekter, opfølgning på opstart og meget mere.

Salgsdrift

Planlæg din rekrutteringsproces for salg, og giv dit salgsteam det værktøjer og ressourcer, der er nødvendige for at lukke flere aftaler.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er kundestyring (CRM)?

Kundestyring (CRM) er en platform, der hjælper virksomheder med at administrere relationer og interaktioner med nuværende og potentielle kunder. CRM-software hjælper virksomheder med at forbedre kundeoplevelsen ved at forbinde med kunder, effektivisere aktiviteter og forbedre kundeloyalitet.

Hvad bruges CRM-software til?

CRM-software kan anvendes til at forbedre alle dele af salgsprocessen, fra før- til efter-salg. CRM-systemer hjælper virksomheder med at opbygge relationer med deres kunder ved at organisere alle kundeaktiviteter, interaktioner og oplysninger ét sted. Dette betyder, at alle på salgsteamet kan forstå præcist, hvorhenne kunden befinder sig i kunderejsen.
CRM-systemer hjælper også virksomheder med at optimere processer ved hjælp af automatisering, som reducerer manuelle opgaver og holder arbejdet i gang. Desuden sikrer integrationer mellem CRM-systemet og eksterne apps eller platforme, at processer bliver mere smidige og centraliserede.
Data er også en central del af CRM-systemer – de indsamler store mængder data om salgsprocessen, teammedlemmer, pipeline og mere. Denne data kan derefter præsenteres på mange forskellige måder for at forstå, hvilke områder der fungerer godt, og hvilke der har brug for forbedring. Dette giver værdifuld indsigt i, hvordan man kan styrke virksomheden.
Dette er blot nogle af de måder, CRM-software kan anvendes på, men med et fleksibelt og tilpasseligt CRM-system er mulighederne uendelige.

Hvorfor bruge CRM-software?

Her er nogle grunde til at bruge CRM-software:

Håndtering af lead-nurturing: Et CRM automatiserer mange dele af processen, der er tidskrævende og udsat for menneskelige fejl, såsom at underrette sælgere om, hvornår de skal kontakte potentielle kunder, spore interaktioner og præsentere kundens rejse som et samlet billede. Dette gør det muligt for sælgerne at træffe informerede beslutninger om deres næste skridt.

Øget salg: Et CRM hjælper teams med at skabe effektive salgsprocesser, opbygge salgspipelines, automatisere gentagne opgaver og analysere salgs data for indsigt, der kan øge antallet af afsluttede aftaler. Med et CRM kan salgsteams skabe en pålidelig proces til enhver aftale.

Nyttig analyse: CRM-systemer samler ikke kun kundedata, men analyserer dem og præsenterer handlingsklare indsigter, så salgsteams kan tilpasse og optimere deres proces efter behov.

Bedre kundeservice: CRM-systemer administrerer en virksomheds kontakter og præsenterer vigtige kundeoplysninger. Såsom kommunikation på tværs af alle kanaler, købsregistreringer og mere – til de medarbejdere, der har brug for det. Ved nemt at få adgang til alle relevante kundeoplysninger kan teammedlemmer levere en bedre kundeoplevelse.

Hvilke forskellige typer CRM findes der?

De tre typer CRM er Collaborative CRM, Analytical CRM og Operational CRM. Hver type er designet til forskellige behov.

Collaborative CRM forbedrer kundeoplevelsen ved at gøre kundeinformation og kommunikation på tværs af teammedlemmer og eksterne interessenter, som leverandører og distributører, mere tilgængelig og lettere at dele.

Analytical CRM øger kundeloyalitet og tiltrækning ved at indsamle data fra forskellige kanaler (kontaktlister, e-mail, sociale medier og mere) og gøre det tilgængeligt og handlingsbart.

Operational CRM er udviklet til at generere leads og lukke aftaler ved at automatisere gentagne processer såsom at identificere potentielle kunder eller forudsige salg.

Hvad gør CRM-software god?

God CRM-software giver dig indsigt i din salgspipeline, indsamler og kvalificerer potentielle kunder fra enhver kilde, giver mulighed for at tilpasse din pipeline, tilbyder et 360° overblik over dine kunder og udstyrer dit salgsteam med de nødvendige værktøjer til at lukke aftaler.

Hvordan hjælper CRM-software med min virksomheds præstation?

CRM-software hjælper virksomheder med at spore og administrere alle aspekter af deres salgscyklus, kundedata og kommunikation på ét sted. For eksempel kan et CRM integreres med e-mail, hvilket gør det lettere for teams at kommunikere effektivt med kunder. Dette centraliserer oplysninger og processer, forbedrer samarbejde, øger effektiviteten og hjælper med at lukke flere aftaler, hvilket i sidste ende styrker virksomhedens samlede præstation.

Hvad gør monday CRM unikt sammenlignet med andre CRM-software?

monday CRM giver dig mulighed for at effektivisere salgsaktiviteter fra før- til efter-salg, hvilket skaber en omfattende og uden besværlige salgsprocesser.

Der er flere nøgleelementer, der adskiller monday CRM fra andre CRM-software:

Fuld tilpasning: Virksomheder kan helt tilpasse udseendet og funktionerne på platformen med fleksible kolonner, detaljerede underpunkter, tilpassede visninger, robuste sorteringsmuligheder og meget mere.

Omfattende automatiseringer: monday CRM’s avancerede automatiseringer driver processer fremad, reducerer tid brugt på manuelt arbejde og frigør tid til at opbygge relationer og øge salget.

Omfattende datavisualisering: Inkluderer live-rapporter og analyser ved hjælp af forudbyggede dashboards og widgets for dybdegående og meningsfulde indsigter. Dette omfatter også Kanban-visning, tidslinjevisning, Gantt-diagrammer og personaleberegningsfunktioner.

Lavkode/ingen kode platform: Selv brugere uden teknisk erfaring kan designe deres egne workflows med den intuitive, visuelle og brugervenlige grænseflade.