Sammenhæng mellem CRM og kundeoplevelse

Succesfuld marketing starter med en strategisk managementproces, der forholder sig til hvilke typer marketing din virksomhed skal fokusere på: e-mail marketing, SoMe, PR eller noget helt fjerde. Hvis din virksomhed er veletableret, er sandsynligheden for at I allerede har lagt jeres marketingstrategi, stor. Hvis din virksomhed er relativt ny, er der rimelig sandsynlighed for, at I endnu ikke har udarbejdet en komplet marketingstrategi. Uanset om din virksomhed er ny eller etableret, kan monday.com hjælpe med skabelse og optimering af effektive marketing management processer, der kan tage din virksomhed til nye højder.

For at skabe en ekstraordinær kundeoplevelse skal du opnå et positivt forhold til dine kunder gennem hele kunderejsen.

Vores løsning

Enablen Consulting er stolt af at levere ægte kundesucceser ved at integrere CRM-systemet med monday.com. Uanset om du bruger SugarCRM, HubSpot eller Salesforce, har vi en løsning, der gør det muligt for dig at forbinde dine salgs- og markedsføringsfaser med din leveringsfase, hvilket skaber flere kontaktpunkter gennem hele kunderejsen.

Med monday.com løste vi et tilbagevendende problem, som mange virksomheder står over for i dag – nemlig afstemning. Ved at integrere monday.com med dit CRM-system kan du holde dig opdateret på din kundes rejse, uanset hvilket system du bruger.

Lad mig vise dig et eksempel:

Integration af monday.com med HubSpot
Når en mulighed oprettes i HubSpot, sørger integrationen for, at den automatisk oprettes i monday.com. Imponerende nok overføres alle felter, inklusiv status, dato, kategori og kontaktoplysninger, fra HubSpot. monday.com opdateres automatisk, når status ændres til won; dette udløser en automatisering, der flytter kunden ind i en skræddersyet leveringsproces afhængigt af, hvad kunden har bestilt.

Standard integration

For kunder med mere komplekse integrationer bruger vi make.com

Med monday.com kan du opsætte flere processer til din leveringsfase, hvilket hjælper dig med at styre dine projekter og spare tid. Hvis du for eksempel har vundet en mulighed for træning, kan dit projekt skræddersyes efter dit tilbud og deles transparant med kunden/tredjepartsgæster. På den måde forbedres kundeoplevelsen, da kunden kan være involveret i hele processen og se opdateringer i realtid.

monday.com delivery

Integrationen giver organisationer mulighed for at håndtere nøjagtig data, selvom forskellige afdelinger bruger andre systemer. Den fjerner også muligheden for menneskelige fejl, da alt opdateres automatisk, hvilket gør det nemt for dine medarbejdere at få adgang til information. At have al denne information lige ved hånden betyder, at dine kunder altid vil få den bedste kundeoplevelse. Det giver dig også mulighed for at samarbejde om specifikke projekter med dine kunder uden at give dem adgang til hele din konto, hvilket gør det nemt at holde styr på både deres og dine fremskridt.

Vi er her for at hjælpe dig med at forbedre din kundeoplevelse
Du behøver ikke at være teknisk kyndig for at skabe en fantastisk kundeoplevelse. Vi er her for at støtte dig gennem hele processen, fra CRM til implementering af monday.com og integration med dine nuværende systemer. Vi har et team af eksperter, der kan hjælpe din organisation med at træffe de bedste beslutninger for jer.

Vi ønsker at hjælpe dig med at synkronisere salg, marketing og service, hvilket vil resultere i stærkere kundeoplevelser. Start en gratis prøveperiode på monday.com i dag.

Alternativt kan du udfylde formularen nedenfor for en gratis konsultation med en af vores eksperter.

3 + 4 =

Shares
Share This