Tilbyd uovertruffen service og support

Skab langvarige kunderelationer med Sugar Serve

SugarCRM gør det nemt at levere solid kundeservice

Hvorfor SugerCRM?

Giver dig et unikt 360 graders overblik

Sugar Serve giver dig muligheden for at servicere dine kunder effektivt

9

Oplæring og support

Vi hjælper dig med at oplære dine brugere og holder dig altid opdateret på de nyeste funktioner og tendenser 

9

God kundeservice

God kundeservice bør være fundamentet i alle virksomheder. Med SugarCRM kan du nemt holde styr på dine kunder og deres henvendelser. 

9

Designet til at løse problemer

Sugar Serve er skabt til at løse dine kunders problemer. Nu er det slut med klodsede og langsommelige løsninger

Det fulde overblik med
Sugar Serve

Sugar Service er en integeret del af SugarCRM, som tilbyder et komplet overblik over kunderejsen. Opstår der udfordringer undervejs? Nu kan du nemt løse problemet. Sugar Serve gør det nemt for dig at holde styr på dine kunders supporthenvendelser. Dette sikre at dine kunder ikke skal vente længere end højest nødvendigt og gør det muligt for dig at tilbyde et højt serviceniveau.

Kunder er den altafgørende del af en forretning, derfor er det selvfølgelig afgørende at sikre at kunderne får den rette opmærksomhed. God kundeservice er altafgørende for en virksomheds fremtid. Sugar Serve er et effektivt værktøj til at overvåge dine kundehenvendelser og giver dig det fulde overblik. 

Henvendelserne bliver samlet på et sted. Værktøjet tillader at du  kan tilføje forskellige advarelser, bemærkninger eller deadlines, som gør det nemt at genere rapporter, der hjælper dig med at overholde deadlines og aftaler. De automatiske processer hjælper dig med at tilbyde den samme, gode service til alle dine kunder.

Enable hjælper dig med at tilpasse SugarCRM til din virksomheds specifikke behov.

 

 

Customer Relationship Management med SugarCRM

Enable er et, af de få udvalgte SugarCRM Elite partners, som på globalt plan giver mulighed for at tilbyde service fra start til slut. Det betyder at vi dækker alle dine behov ved hjælp af interne ressourcer. Det betyder også at vi ikke outsourcer eller hoster din data hos 3. parts virksomheder.

Kundeprojekter

Portefølje 

Vores spændende kundeprojekter dækker over en bred portefølje. Vi elsker at udfordre os selv og tilbyde jer de skarpeste kompetencer i branchen. Vi ønsker at være jeres tætteste samarbejdspartner.

Mød vores kunder

ENABLEN HAR HJULPET OS MED AT LEDE VORES DIGITALE TRANSFORMATION.

Vores partnerskab med EnableN har været, og er stadig, en hjørnesten i vores succes. Implementering af et nyt system i en forretning som vores, kan ikke gøres i løbet af en nat. At gå fra idé til handling, kræver en jævn balance mellem kortsigtede mål og langsigtede visioner. Fra starten har EnableN været vores betroede rådgiver og partner, som har hjulpet og guidet os i den rigtige retning. De har udfordret os undervejs, samtidig med at de har holdt et konstant fokus på målet.

 

Daniel Heck

Marketing Direktør,
Rohde & Schwarz
Cybersecurity

A HIGHLY EXPERIENCED CONSULTANCY PARTNER

In my world it is not so much about the
system, but how the system can require you
to think differently and change your
processes. With Enable we were provided
with a highly experienced consultancy
partner who was first of all dedicated to fulfil
one goal: To enhance our business. They
were our safeguard in applying the new
platform most effectively and enhancing our
existing processes around it. As a result the
implementation was less about bits and bytes and more about how our company could learn from the system and use it as a
transformation catalyst.

Søren Pedersen

Salgsdirektør
PPS A/S

Blog

Vi holder dig opdateret

Bloggen er en ressource for dig, som ønsker, at være opdateret i forhold til de softwareløsninger, som vi tilbyder

EnableN – monday.com event i København

EnableN - monday.com event i København Der var stor interesse og tilslutning, da EnableN holdt monday.com event i København. I selskab med vores 50 deltagere, afholdt vi et inspirerende event med spændende kundecases, og indsigter i monday.com’s mange features og...

Gratis rådgivning til digital omstilling

Gratis rådgivning til digital omstilling

Hos EnableN tilbyder vi gratis rådgivning til digital omstilling gennem SMV:Digitals vækst- og udviklingsprogram.   Hvad er SMV:Digital? SMV:digital er et program, der har til formål at fremme vækst og udvikling gennem digitalisering, automatisering og e-handel...

Bridging the gap between CRM and customer experience

Bridging the gap between CRM and customer experience

One of the most talked-about topics when it comes to customer relationship management (CRM) is customer experience. To create a remarkable customer experience, you need to obtain a positive relationship with your clients throughout the entire customer journey. Keeping...