Tilbyd uovertruffen service og support

Skab langvarige kunderelationer med Sugar Serve

SugarCRM gør det nemt at levere solid kundeservice

Hvorfor SugerCRM?

Giver dig et unikt 360 graders overblik

Sugar Serve giver dig muligheden for at servicere dine kunder effektivt

9

Oplæring og support

Vi hjælper dig med at oplære dine brugere og holder dig altid opdateret på de nyeste funktioner og tendenser 

9

God kundeservice

God kundeservice bør være fundamentet i alle virksomheder. Med SugarCRM kan du nemt holde styr på dine kunder og deres henvendelser. 

9

Designet til at løse problemer

Sugar Serve er skabt til at løse dine kunders problemer. Nu er det slut med klodsede og langsommelige løsninger

Det fulde overblik med
Sugar Serve

Sugar Service er en integeret del af SugarCRM, som tilbyder et komplet overblik over kunderejsen. Opstår der udfordringer undervejs? Nu kan du nemt løse problemet. Sugar Serve gør det nemt for dig at holde styr på dine kunders supporthenvendelser. Dette sikre at dine kunder ikke skal vente længere end højest nødvendigt og gør det muligt for dig at tilbyde et højt serviceniveau.

Kunder er den altafgørende del af en forretning, derfor er det selvfølgelig afgørende at sikre at kunderne får den rette opmærksomhed. God kundeservice er altafgørende for en virksomheds fremtid. Sugar Serve er et effektivt værktøj til at overvåge dine kundehenvendelser og giver dig det fulde overblik. 

Henvendelserne bliver samlet på et sted. Værktøjet tillader at du  kan tilføje forskellige advarelser, bemærkninger eller deadlines, som gør det nemt at genere rapporter, der hjælper dig med at overholde deadlines og aftaler. De automatiske processer hjælper dig med at tilbyde den samme, gode service til alle dine kunder.

Enable hjælper dig med at tilpasse SugarCRM til din virksomheds specifikke behov.

 

 

Customer Relationship Management med SugarCRM

Enable er et, af de få udvalgte SugarCRM Elite partners, som på globalt plan giver mulighed for at tilbyde service fra start til slut. Det betyder at vi dækker alle dine behov ved hjælp af interne ressourcer. Det betyder også at vi ikke outsourcer eller hoster din data hos 3. parts virksomheder.

Kundeprojekter

Portefølje 

Vores spændende kundeprojekter dækker over en bred portefølje. Vi elsker at udfordre os selv og tilbyde jer de skarpeste kompetencer i branchen. Vi ønsker at være jeres tætteste samarbejdspartner.

Testimonials

Mød vores kunder

ENABLE HAR HJULPET OS MED AT LEDE VORES DIGITALE TRANSFORMATION.

Vores partnerskab med Enable har og er stadig, en hjørnesten i vores succes. Implementering af et nyt system i en forretning som vores, kan ikke gøres i løbet af en nat. At gå fra idé til handling, kræver en jævn balance mellem kortsigtede mål og langsigtede visioner. Fra starten har Enable været vores betroede rådgiver og partner, som har hjulpet med til at guide os i den rigtige retning. De har samtidig udfordret os undervejs, samtidig med, at de har holdt et konstant fokus på målet.

Daniel Heck

Marketing Direktør,
Rohde & Schwarz
Cybersecurity

A HIGHLY EXPERIENCED CONSULTANCY PARTNER

In my world it is not so much about the
system, but how the system can require you
to think differently and change your
processes. With Enable we were provided
with a highly experienced consultancy
partner who was first of all dedicated to fulfil
one goal: To enhance our business. They
were our safeguard in applying the new
platform most effectively and enhancing our
existing processes around it. As a result the
implementation was less about bits and bytes and more about how our company could learn from the system and use it as a
transformation catalyst.

Søren Pedersen

Salgsdirektør
PPS A/S

Blog

Vi holder dig opdateret

Bloggen er en ressource for dig, som ønsker, at være opdateret i forhold til de softwareløsninger, som vi tilbyder

Tegn på at din virksomhed har brug for monday.com

Tegn på at din virksomhed har brug for monday.com

Har du i løbet af den seneste tid været frustreret over ineffektivitet, inkonsistens eller andre procesrelaterede udfordringer på din arbejdsplads? Eller har du bekymret dig om mængden af spildtid? Været i tvivl om, hvem der var ansvarlig for at drible en opgave i...

Skab en people-first kultur med monday.com

Skab en people-first kultur med monday.com

”Gappet mellem strategi og resultater, er mennesker” siger Kathie Sorensen, Senior Partner hos Coffman Organisation og forfatter af bogen Culture Eats Strategy for Lunch. ”Uanset hvilken strategisk vej du vælger, eksekveres den gennem mennesker”. En people-first...

monday.com introducerer et nyt forbedret board-design

monday.com introducerer et nyt forbedret board-design

Den cloud-baserede arbejdsstyringssoftware, monday.com, har lanceret et forbedret platformdesign, der udspringer af forbrugernes feedback. Det nye design giver en mere glidende og intuitiv brugeroplevelse, og gør arbejdet i systemet lettere, mere praktisk og mere...