Event: monday.com kommer til København mandag d. 9. maj

 

 

 

Med udgangspunkt i spændende kundecases og specialistviden inviterer Danmarks førende monday.com Gold Partner, EnableN, til et gratis morgenseminar for at tale om de mange features monday.com har, der kan optimere og effektivisere dine arbejdsprocesser.

Agenda

08:30-09:00: Ankomst og morgenmad

09:00-09:15: Velkomst v. EnableN

09:15-09:30: monday.com for nybegyndere

09:30-09:55: Kundecase v. Damn Good Coffee Company, Lars Nielsen – monday.com for startups

09:55-10:20: Kundecase v. Lasse Mønsted – Vild vækst: sådan håndterer du vækstrejsen fra 0 til 3.000 medarbejder og hvordan monday.com kan understøtte processen

10:20-10:35: Kaffepause – med kaffe fra Damn Good Coffee Company

10:35-11:00: Kundecase v. Discovery Channel, Hilde Alver

11:00-11:25: Future of monday.com v. monday.com

11:25-11:45: Afrunding, spørgsmål og mingling

sprint

Tid: 09. maj 2022 kl. 08:30-11:45

Lokation: Zoologisk Have, Roskildevej 38, Frederiksberg

Lars

Lars Nielsen, Chief Impact Hunter hos Damn Good Coffee Company, har over de sidste 5 år været med i opbygningen af den kommercielle del i 3 start-ups, hvoraf 2 er siden er opkøbt, Han vil give konkrete eksempler på hvorfor monday.com passer perfekt ind i deres salgs mantra “Sales is Impact” – Alt salg måles i CO2 for hele tiden at have fokus på dem bæredygtige mission de er på.

Lasse Mønsted har selv startet flere nye virksomheder, været ansat i startups og scaleups, fungeret som konsulent og siddet i topstillinger i store modne virksomheder som Novo Nordisk, PwC og Valcon. Han har arbejdet med logistik, produktion, processer, kvalitet, teknologi, udvikling, HR og ledelse.

I Danmark, USA og mange andre lande. Han har ikke mindst været med som Global HR-direktør i den succesfulde islandske biotech-virksomhed Alvogen, hvor han var med til at vækste forretningen fra 0 til 3000 medarbejdere i 35 lande, på bare otte år. Efter de otte år havde Alvogen en omsætning på én milliard og en markedsværdi på fem milliarder US dollars. En vækstcase der i dag benyttes i undervisningen på Harvard Business School.

Hilde Alver leder produktionsteamet i den Nordiske Marketingafdeling for Discovery Networks. Hun har arbejdet i mediebranchen i mere end 20 år – først med programproduktion, inden hun startede i marketingafdeling hos Discovery Networks i Storbritannien.

De sidste 6 år har hun arbejdet for Discovery i Norden

Tilmeld dig her:

monday.com columns