Med hurtige arbejdstempos kan det være svært altid at sikre den høje kvalitet af sin Google Ads kampagne. Resultatet heraf bliver, at man nemt kommer bagud og misser vigtige deadlines. Selv dygtige marketingfolk har brug for hjælp til organisering, og netop dét kan monday.com’s effektive integration med Google Ads tilbyde.

 

Kom i gang med Google Ads integrationen

Det første skridt på vejen mod at bruge Google Ads integrationen, er at installere Google Ads manager template til dit account. Templaten er lavet på forhånd, og har appen installeret i forvejen. Det er nødvendigt, at du bruger templaten sideløbende med appen, for at det virker, som det skal.

 

Sådan tilføjer du appen og templaten til dit account
  1. Åben monday.com apps marketplace og find Google Ads application.
  2. Tilføj appen og templaten til dit account, vælg dem, klik på ”Use app” og derefter klik ”Add to Workspace”.
  3. Vælg det specifikke workspace i dit account, som du vil tilføje Google Ads templaten til, og derefter klik på den blå ”Add feature” knap.

 

Google Ads integration monday.com

 

Google Ads Campaign Management Board

Når Google Ads er installeret til dit monday.com account, skal du åbne det nye Campaign Management Board. Her kan du gå på opdagelse i de nye muligheder for at tracke dine kampagneanalyser, som integrationen tilbyder.

 

Hvordan er boardet struktureret?
  • Hvert item repræsenterer en specifik kampagne
  • Groups hjælper med at kategorisere de forskellige items alt efter hvilken status den enkelte kampagne har
  • Columns kortlægger og synliggør alle detaljer for hver kampagne
  • Subitems synliggør annoncerelateret gruppedata for den enkelte kampagne

 

Synkroniser dine kampagneinformationer

At synkronisere dine kampagneinformationer fra Google Ads med dit monday.com Google Ads Campaign Management board, er en simpel og strømlinet proces.

 

Følg de nemme steps her, og lav synkroniseringen:
  • Vælg et item og klik på ”Google Ads Management” fanen
  • Klik på ”Connect”, vælg dit account og færdiggør din Google Ads account authentication
  • Når du har færdiggjort synkroniseringen mellem monday.com og Google Ads, skal du vælge boardets account

 

Kampagnemålinger

Vil du kunne se status på alle ting samlet på ét sted? Analyser og sammenlign kampagneresultater for at pivotere din strategi, tilpasse din næste kampagne og forblive på linje med dine forretningsmål.

Google Ads integrationen gør det nemt at se dine kampagner som en interaktiv og detaljeret graf. For at se de forskellige målinger for de individuelle kampagner, skal du klikke på en kampagne på dit board, åbne Google Ads appen og klikke på ”metrics”. Derefter kan du klikke i bunden af enhver måling og se fx cliks, impressions eller costs. For at give dig selv et klart overblik, kan du vælge at tilføje flere målinger på én gang, for at synliggøre dem alle sammen i din graf.

 

Fordele ved at bruge Google Ads integrationen

Med monday.com og Google Ads, kan du præstere at levere kampagner, du er stolt af. Integrationen vil være en fordel for dine marketingprocesser ved at:

  • Strømline din marketing lige fra planlægning til optimering
  • Du vil være i stand til at lancere kampagner problemfrit og med det samme
  • Skabe transparens på tværs af dit team gennem muligheden for at se hele processen samlet på ét sted
  • Identificere og bedre konvertere dine leads
  • Altid være informeret og punktlig, hvilket forhindrer at mulighederne passerer

Google Ads integration monday.com

monday.com gør det nemt at skabe overblik over din Google Ads kampagne i realtid. Med platformen kan du både planlægge, lancere og styre dine kampagner fra ét sted. Derudover kan du med et hurtigt øjekast nemt se statusser og målinger, hvilket gør monday.com til det perfekte værktøj til strømlining af marketingprocesser.

 

 

 

Så hvorfor skal du vente? Kontakt os i dag og lad os sammen finde ud af hvordan monday.com kan løse netop din virksomheds udfordringer.

Shares
Share This