monday.com
Din go-to work platform
Udfør alt dit arbejde på én platform med fleksible produkter, der skalerer med dine behov.
Fleksibiliten gør, at monday.com kan anvendes af organisationer af enhver art, uanset størrelse og i enhver afdeling. Det fungerer som en digital arbejdsplads, der tager højde for både individuelle brugeres og teams behov samt organisationens overordnede mål. På den måde sikres det, at alle får det system, de har brug for, samtidig med at de arbejder mod fælles mål.
Et udpluk af vores monday.com kunder
End-to-end products to run
the core of your business
Tailored products designed for every aspect of your teams’ needs.
For professionals and teams managing tasks & workflows
Manage tasks, projects, and processes to fuel collaboration and efficiency at scale.
Top use cases:
- Project management
- Portfolio management
- Resource management
- Goals & strategy
Top use cases:
- Contact management
- Sales pipeline
- Post-sales management
- Lead management
Top use cases:
- Roadmap planning
- Scrum & Kanban
- Bug tracking
- Sprint dashboards
For IT & Support teams
Empower service teams to deliver exceptional support experiences faster with smart automations.
Top use cases:
- IT service desk
- Incident management
- Ticket management
- SLA tracking
Derfor skal du vælge monday.com
Optimer jeres produktivitet og forbedr jeres resultater ved at samle alle jeres data og arbejdsopgaver i monday.com
En nem måde at håndtere næsten alt
Mulighed for integration
Slut med at lede efter dine data
En af de største medievirksomheder har haft succes med implementere og bruge monday.com:
“We have been using monday.com for a while and am very happy with the results! Working in a busy marketing department we needed a production overview accessible to internal and external stakeholders – and one place for all relevant info. EnableN have been great – answering questions, customizing boards and coming up with smart solutions in order to achieve our goals.”
Hilde Alver
Director Nordic Production at Warner Bros. Discovery
Hvad er monday.com?
I stedet for at kræve, at du som bruger tilpasser dig et forudbestemt system, giver monday.com dig værktøjerne til at opbygge og finjustere et system, der passer til din arbejdsstil – uden behov for kodning. Målet er ikke blot at optimere enkeltstående arbejdsgange, men også at give dig muligheden for at integrere så mange processer og arbejdsopgaver som muligt på ét sted, hvilket letter samarbejde, arbejde og kommunikation.
monday.com på alle enheder
Det moderne arbejdsliv betyder, at ingen længere behøver at være fanget på et kontor. Det samme gør sig gældende for monday.com. Uanset, hvilken enhed du foretrækker, så er monday.com tilgængelig. Alle ændringer bliver opdateret in-real-time, hvilket gør det nemt for dig at skifte mellem dine forskellige enheder.
Brainstorming, træning og implementering
Mulighederne i monday.com giver data mulighed for at blive omdannet til konkret handling. Med monday.com behøver I ikke længere at lede forgæves efter data, som understøtter jeres ambitioner.
Vælg dit personlige workflow
Forskellige teams har forskellige behov. monday.com tilbyder en høj grad af fleksibilitet, og kan tilpasses efter alles ønsker. Dette gør det nemt at holde styr på de forskellige processer, som er en central del af projektstyring – uanset hvilket projekt det drejer sig om.
4 trin til et succesfuldt projekt
At automatisere kan være en skræmmende opgave. Vi har gjort dette mange gange før, så lad os hjælpe sikkert i mål! Herunder kan du se, hvordan et automatiseringsprojekt med Enablen forløber sig.
1. Kick off
Vi fastlægger projektteamet, tidsplanen, målet og projektets omfang. Vores erfarne projektledere sørger for, at alt bliver gjort i henhold til planen gennem hele projektet.
2. Konfiguration
Kortlægning af din processer/automatiseringer er nøglen. Dette tager 1 – 2 workshops. Efter opsætningen viser vi dig en demo for at sikre, at du får det, du ønskede.
3. Onboarding
Lad os begynde at bruge CRM! Vi træner dine folk efter behov: brugere, administratorer og ledelse. Og selvfølgelig svarer vi på eventuelle spørgsmål, du måtte have.
4. Handover
Implementeringsprojektet afsluttes med et projekt-afsluttende møde. Vi gennemgår eventuel feedback fra brugerne og foretager justeringer efter behov. Der er også altid et opfølgningsmøde efter cirka 4-8 uger.
“NPG Sport & Communication er et nyetablert firma som trengte et system for prosjektstyring. Valget falt på Monday etter anbefalinger fra vår samarbeidspartner.
“NPG Sport & Communication er et nyetablert firma som trengte et system for prosjektstyring. Valget falt på Monday etter anbefalinger fra vår samarbeidspartner.
Da vi er helt ny oppstartet, ikke har noen andre systemer fra før, og ikke tilhører en typisk bransje, var det viktig for oss at vi kunne skreddersy programmet etter våre behov. Med hjelp fra Enablen Consulting ApS har vi fått opp et system som er spesialtilpasset akkurat vårt firma. Vi har fått full kontroll på alle prosjekter og detaljer som kreves for å levere. Vi jobber smartere rett og slett fordi vi har oversikt, og informasjonsflyten er betraktelig bedre!”
Marianne Aasland, COO
NPG Sport & Communication
Kom godt i gang
monday.com er et system med uanede muligheder.
Enablen-consulting har mange års erfaring med at hjælpe både små og store organisationer med at komme godt i gang med monday.com
Vi rådgiver om opsætning og automatisering i simple såvel som mere avancerede processer.
monday.com
Effektiv implementeringsprojekt for organisationer.
Start vores dialog
Vi starter altid med en uforpligtende snak og behovsanalyse.
EnableN har mange års erfaring
… og succes med implementering af no-code løsninger.
Udvalgte kunder
Kristian af Sandeberg
Er du klar til en snak?
Vil du vide mere om, hvordan Enablen kan hjælpe dig med rådgivning og implementering af monday.com?
Du er altid velkommen til at indhente et uforpligtende tilbud gennem formularen eller ved at kontakte Kristian af Sandeberg på tlf. +45 89 88 07 50 eller via mail på kas@enablen-consulting.com.
Vi ser frem til at høre fra dig!